We Are Fit Grey Lux Rib Seamless Longsleeve

We Are Fit Grey Lux Rib Seamless Longsleeve

Grey / S
599,00 kr
Sale price  599,00 kr Regular price 
Skip to product information
We Are Fit Grey Lux Rib Seamless Longsleeve

We Are Fit Grey Lux Rib Seamless Longsleeve

599,00 kr
Sale price  599,00 kr Regular price 
ColorGrey
Size
Payment methods
  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Klarna
  • Maestro
  • Mastercard
  • Shop Pay
  • Union Pay
  • Visa

Gratis frakt på ordre over1000 kr

Gratis bytte & 30 dagers retur

We Are Fit Grey Lux Rib Seamless Longsleeve 

Vi har brukt flere år på å utvikle helt ny Rib i luksuriøs utførelse som ingen andre har. Lux Rib Seamless kolleksjonen er resultatet, og består av matchende Tights, Sports BH, Longsleeve og Crop Longsleeve.

En fantastisk Longsleeve som er designet til å sitte perfekt under alle aktiviteter. Lux Rib Longsleeve brukes like godt til tights som til jeans eller andre vanlige bukser!

Genseren er stilfull og veldig behagelig på, våre testpersoner har skrytt uhemmet av dette produktet. Dette blir din nye favoritt som sjelden får ligge i skapet lenge.

Vårt merke er kjent for å ha høy kvalitet og perfekt passform. 
Innhold:Polyamide og Spandex
Kjøp den størrelsen du vanligvis kjøper, er du i tvil om to størrelser så anbefaler vi å gå opp en størrelse. Modellen bruker størrelse S.

Features
  • Body contouring fit
  • Breathable design
  • Four-way stretch
Fabric
  • Polyamid
  • Spandex
  • Synthetic
Størrelseskart
Vaske instruks

Vi anbefaler at du vasker tøyet på 30 grader, vrangen og uten skyllemiddel. Tar du vare på tøyet vil det følge deg på mange eventyr.

Frakt

Rask levering: 1–3 virkedager.

Alle ordre sendes raskt fra vårt lager i Norge. Bestillinger før kl. 14:00 pakkes og sendes vanligvis samme dag.

Gratis frakt på alle ordre over 1000 kr

Ingen skjulte kostnader

Leveres til postkasse, på døren eller nærmeste hentested

Avhengig av adresse og valgt leveringsmetode.

Enkel retur

Gratis bytte og 30 dagers retur
Du kan bytte størrelse eller produkt helt kostnadsfritt.

Ved retur uten bytte trekkes et returgebyrSe vår FAQ side for mer info

You may also like

Complimentary

Overall rating: 3.8588235 / 5 from 85 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Ikke mottatt

"Bestilt og betalt i mars. Fortsatt ikke fått den, tross mail om at den ble sendt i sommer. Nå er de konkurs, så får aldri den"

Maiken F. (1/5)

Aldri fått produket

"Kjøpte denne sammen med en trenings-tights 9. september. I midten av oktober hadde jeg verken fått beskjed om at pakken var sendt eller oppdatering på produktene. Jeg etterlyste klærne til kundeservice via email og da fikk jeg til svar at driftsselskapet som solgte wearefit hadde gått konkurs og at det verken var mulig å få tilbake pengene eller varene. De tilbydde et gavekort på samme summen som jeg orginalt kjøpte varene for og fikk dette på epost. Problemet her er at WeAreFit ikke har valgmuligheten på nettsiden til å betale med gavekort! Her sendte jeg igjen epost til kundeservice om problemet og fikk til svar at de skulle sende et nytt gavekort (selv om at gavekortet ikke var problemet men at jeg ikke fikk bruke det). Fikk beskjed 3 ganger om å putte inn gavekortet i «rabattkode» felet selv om at jeg hadde allerede forklart at dette ikke går an. Her lurer jeg også på hvorfor de mener at gavekort går under rabattkode, for dette skal ikke gå an med mindre det er opplyst på nettsiden (noe som det ikke er), viss dette hadde gått an hadde det igjen skapt problem siden man bare kan putte inn en kode i rabattkode feltet. Dette betyr da at viss jeg hadde bestilt klærne på 70%+20% salget og puttet gavekortet inn i «rabattkode» hadde jeg ikke fått de ekstra 20% på varene som de reklamerer sterkt for! Når jeg skriver til de for 3 gang at det ikke fungerer velger de å ikke svare (de sendte epost 24. okt, og jeg svarte samme dag). Har nå igjen sendt epost og bedt dem om å svare på hvordan de har tenkt til å fikse dette problemet. Dette er ekstremt dårlig service (det verste jeg har opplevd) og utrulig dårlig måte å drive butikk på! Anbefaler ingen å handle her ifra!"

Annelinn A. (1/5)

jeg har ikke mottatt varen

"jeg har ikke mottatt varen enda."

Vivian B. (1/5)

Kjempe nøgd😍

"Kjempe nøgd😍"

Camilla T. (5/5)

Veldig fin genser, normal i

"Veldig fin genser, normal i størrelsen. Men den ruller opp så blir bare gående og dra den ned hele tiden."

Stine R. (2/5)

Nydelig!

"Hvis du er i tvil, kjøp! Deilig, strechy, tykt stoff. Fine detaljer og passform."

Ida W. (5/5)

Veldig god

"Veldig god og behagelig å ha på. Fin farge. Normal i str"

Stine P. (5/5)

Core sett (tights+topp)

"Kjøpte det nye CORE settet da jeg falt helt for fargene og mønstrene, og det var like nydelig som jeg hadde sett på bildene men syntes det satt rart på. Tightsene satt veldig løst så kunne hatt strl L på de (bruker vanligvis kun xl i treningstøy), og toppen satt rart i skuldrene pga den harde kanten over skuldrene i sømmen. Men ellers var det et helt nydelig sett i mønster og farge!"

Linn J. (3/5)

For liten

"Jeg er vanligvis en M, kjøpte M. Og den føltes som en XS…"

Sandra C. (2/5)

Bestilte i str M,men mottok

"Bestilte i str M,men mottok i størrelse L. Ved kontakt med kundeservice fikk jeg beskjed om å sende tilbake og bestille ny,som ved vanlig retur/bytte. Litt mye styr,da feilen er gjort av butikken selv."

Elise L. (1/5)

Q&A