✪  100 000+ produkter solgt i Norge 

✪  Fri frakt med sporing 

✪  Enkel retur innen 100 dager! 

Frakt, retur, prising og andre kjøpsvilkår

Frakt
Vår policy er å sende varene til deg så fort som overhodet mulig!

Under perioder der vi lanserer nye kolleksjoner eller har salg kan leveringstiden øke noe. Normalt sett vil du ha varene til din norske adresse innen 1-5 virkedager. Alle produkter sendes fra vårt norske lager utenfor Bergen.

Vi sender over hele verden, til en rimelig penge!

Vi sender til leveringsadressen du ga oss når du bestilte varen din. Vennligst sjekk at den er riktig, hvis ikke må du ta kontakt med oss omgående. I og med at vi ofte sender ut samme dag vil det noen ganger være slik at pakken din allerede er sendt ut, før du får tatt kontakt og opplyst om at adressen du skrev inn var feil.

Vi må da vente til pakken kommer i retur til oss før vi sender deg den på nytt. Du kan bli belastet for en ekstra frakt.

Pakken vi sendte kan også forsvinne om den sendes til feil adresse. I slik tilfeller er det du som må klage til Posten/PostNord og be dem om refusjon for tapt pakke. We Are Fit tar ikke ansvar om du har skrevet inn feil adresse og pakken er gått tapt i posten.

Normalt sett skjer ikke dette.

Vår leveringstid beror på din lokasjon. Vi sender fra Norge og har følgende forventede leveringstider:

1-5 virkedager til norske adresser.

2-15 virkedager til andre europeiske adresser.

4-15 virkedager til resten av verden.

Fraktkostnad:

Fraktkostnad til norske adresser: 29 NOK, gratis om du handler for mer enn 800 NOK.

Resten av verden: 7 EURO, 9 USD, 70 NOK.

Gratis frakt i verden over 120 USD, 120 EURO, 800 NOK.

Hvis du ikke finner landet ditt i listen, vær vennlig å ta kontakt med oss så kan vi helt sikkert ordne det!

Du får levert varer tollfritt til norske adresser da vi sender fra norsk lager og har allerede betalt toll og moms. Skal du derimot ha varer tilsendt til en utenlandsk adresse må du lese om toll og import kostnader i bunnmenyen vår.

Returer:

Ønsker du å kansellere, bytte eller returnere en ordre?

Vi har 14 dagers angrefrist hele året.

Rundt jul vil du få lengre angrefrist. Varer som er kjøpt mellom 16. november og 24. desember kan returneres innen 5. januar, eller påfølgende virkedag om 5. januar er en lørdag eller søndag.

Bikini og badetøy selges i perioder. Disse varene kan ikke returneres på grunn av hygieniske årsaker.

Trenger du hjelp til noe? Vi sitter her og venter på at du tar kontakt! Gå til "Kontakt oss" eller send en mail til info@wearefit.com. Normalt sett vil du få svar innen 24 timer på virkedager.

Returnere:

Du kan returnere innen 14 dager (lengre frist rundt jul, les over).

Produktet må være ubrukt (kan prøves på uten at det settes lukt, deo, sminke eller andre flekker på plagget).

Alle lapper må henge på og original pose må følge med plagget tilbake til vårt lager.

Er noen av punktene over brutt vil produktet ikke lenger være salgbart. Vi vil da ha rett til å gi deg en lavere refundert sum for å dekke vårt tap.

Returkostnaden står du for. Vi anbefaler at du sender tilbake med frimerke og beholder kvitteringen inntil din retur er godkjent. Vi tar ikke ansvar for pakker som ikke kommer frem til vårt lager.

Returadresse: Bodyshapes AS, Skjenet 10, 5353 STRAUME, NORWAY. info@wearefit.com

For å unngå misforståelser, vennligst merk pakken med RETURNERT GODS og fyll ut skjemaet du mottar på email. Vi er en miljøbedrift og unngår papir så godt det lar seg gjøre! Kan du ikke printe skjemaet ber vi deg om å skrive inn samme informasjon på et nytt ark og sende med pakken.

Du kan gjerne bytte til en annen størrelse om du ønsker det. Vi tar da kontakt med deg om det er et mellomlegg som må dekkes, eventuelt tilbakebetaler deg mellomlegg om plagget du velger koster mindre enn det du opprinnelig kjøpte. Vi anbefaler at du ligger inn en ny ordre på siden vår med en gang du sender det andre i retur slik at du ikke trenger å vente på at vi skal behandle din retur. Vi vil da tilbakebetale det opprinnelige beløpet når vi mottar din pakke.

Uavhentede pakker vil bli belastet 250 NOK for administrasjonsarbeid.

Klager og mangler

Klager og mangler må rettes mot oss innen 7 dager etter varen ble levert til deg.

Vi setter da igang å undersøker saken din så snart vi har saksbehandler ledig. Send gjerne med bilder og merk mailen med "KLAGE".

Vi vil refundere deg for returkostnad om du sender med frimerke uten sporing, billigste fraktmetode om din klage blir godkjent. Husk å sende oss kvittering slik at vi kan refundere deg.

Vi tar forbehold om feilprising. Rabatter og gavekort kan ikke kombineres. Rabatt skal trekkes fra ordinære priser og ikke tilbudspris. Vi ser oss retten til å kansellere ordrer med kombinerte rabatter, som er feilpriset eller hvor rabatt er trukket fra tilbudspris. 


Kontakt oss gjerne om du trenger hjelp! Vi er her for deg! 

SIZE GUIDE